Modlitwa

2012

Modlitwa

Zmęczony…
Życiem
Staraniem się
Lub właśnie na odwrót
Ciągłym odpuszczaniem sobie...
A życie zagadką jest przecież
A Prawdą co?

Realny Rzeczywisty Zaradny
Jestem
Jesteś?
A po co?

Dziś tego nie wiem i nie chcę pytać
Boję się, że odpowiedzi nie dostanę
Boję się na głębię wypłynąć
Boję się …
Twojej odpowiedzi
Panie
Gotowy scenariusz mi daj
Napisz mi życie jeszcze raz od nowa
Niech się nie miotam szukając wciąż drogi
Niech już nie muszę znów wybierać
Za mnie to zrób!
Napisz od nowa książkę dni moich
Żebym się więcej nie błąkał bez celu
I szukał wciąż wyjścia w swej niezaradności

Dziś staję i proszę,
Uświęć wolę moją i zamień ją w Twoją
Dziś jak Hiob
Wołam...
Bo wiem, że słyszysz
Wołam jak Ona - Zmień mój grzech w szczęśliwą winę
Wołam - zmień mój grzech niech cud się stanie...
Wołam...
Bo wierzę Panie
W Łaskę Twą i Miłosierdzie bez granic


żródło: pixabay

Komentarze

Popularne posty